Birmutluanne2 Arkadaşlar hep kullandığım kan ilacımda şimdi farkettim içinde folik asitte var folik asitin fazlası zararlı değil mi başlarda da ayrı bi ilaç olarak kullandım çünkü folik asiti şimdi 30. Haftadayım
Maviss__ Birmutluanne2 bir kaç haftadan sonra doktorlar folik asit yazmıyor evet oğlumda 13.hafta kesti şuanki 16haftalık oldu bana hala yazıyor bir bildiği var demekki
Birmutluanne2 Maviss__ bu bahsettiğim folik asit kan ilacında bide sürekli kullanılan bi ilaç yani pembe anlamadım niye böyle
Maviss__ Birmutluanne2 tamam pembe deyince fark ettim bende de var ayriyetten de folik asit yazdı vitamin düşüklüğü var bende o yüzden yazıyor bana bi zararı olacağını düşünmüyorum sırf folik asit değil
Birmutluanne2 Maviss__ doğuma kadar kullanılıyormuş bide yani doğru doktor sakıncalı olsa yazmaz bazen işte burada yazıyorlar insan ister istemez panik oluyor çok teşekkür ederim 😊