Kcansu Annem, kızımın adının hazal olmasını istiyor. Kirmak da istemiyorum. Sizce nasil isim güzel mi?
Aylin01 Kcansu bence güzel bende kızımın adını Hazal koymak istedim ama eşim Ayla olsun senin isminle uyumlu diyince kıramadım 😊
Kcansu NaimeYilmaz Seymamurduk oglumuzun ismini esim kendisi koydugu icin ikinciyi bana birakmisti bir iki isim daha sunmustum ona hazalı begenmisti ☺️ Ben bi kararsz kaldim da sizlere sormak istedim💁🏻♀️
Seymamurduk Hazal ismi güzel bir isim düşünülebilir. Ama bence eşiniz ve sizin içinize sinen bir ismi düşünmeniz daha mantıklı olur eşler kaynanasının koymak istediği isme pek sıcak bakmazlar galiba ama beğendiyseniz belki yanına isim eklenebilir. Şahsi fikrim tabi 💕
bbestw Kcansu benim kızımın ismi Hazal olucak inşallah 😊 herşeyini hazrladım isminle ben ve eşim beğenerek seçtik 😊