Cicekdeniz evet canım benim de sürekli kusmalarım vardı başımı kaldıramıyordum bir gün uyandığımda bulantım kesilmişti içime kötü bir his girdi göğüslerimdeki hassasiyet azalmıştı bu şekilde doktora gittim çok üzüldüm amaaa Allah böyle olmasını istedi ikizlerimi kaybettim buna da şükür ama sakın böyle kötü düşünme kuzu hasteneye git için rahatlasın rabbim kimseye yaşatmasın inşallah 🙏🏻