Burcuckmk e bebekte gördüm baktım o modele sanırım şuan indirimde hatta beğenmiştim. Kaç kademesi var, sanırım çocuğun kendi çıkabileceği fermuarlı yeri yokmuş bu özellik gerekli midir hiç tecrübem olmadığı için bilmiyorum sizin fikriniz nedir? Yan tarafı açılıp anne yanı olma özelliği var mı? birde odaların kapısindan sığıyor mu geçiyor mu? Çok soru sordum özür dilerim kusuruma bakmayın lütfen