Kızlar 30 haftalık hamileyim düşük tehlikem var bebek aşağıda taşıyorum kafası da 27 de dönmüştü erken gelme riski vardı bebeğin dün markete kadar gittim gelirken kalcam ağrı girdi normalde yatarken olurdu eve girince eşime hastaneye gidelim ıgnemi vuralım dedim ben her cumartesi iğneye gidiyorum düşük tehlikem için eve geldiğimde agrım geçmedi daha da arttı kasilmali geliyordu uzandım falan geçmedi doktorumu aradım bi kere daha buna benzer olmuştu ilaç vermişti beni azarladı yapma aylın neden çıktın evden dedi progestan hap verdi akşam 8 den 12 1 e kadar %80 90 lik agrım vardı sağdece sağ kalcam da var benim aynı zamanda bel fıtığı var icimgecmis akşam tv karşısında uyanınca ağrının hafiflediğini fark ettim gece tedirgin uyudum acaba erken dogum olurmu falan sabah uyandım agrım kalmamıştı ama hep uykum var halsizim ama alt tarafta bisey hissediyo gibiyim anlamadim ne olduğunu birseyden kastım sızlama gibi birde sürekli suyum gelicekmis gibi hissediyorum ama bebek hareketli yerinde durmuyor arada geziniyor böyle olup doğumu başlayan varmı yoksa ben mi fazla taktim