Ikiminikannesiii canım dayanman gerekiyor eger ilk başta dayanamıyorsan suyla karıştır sirkeyi ufak bi beze dök tam kapatacak şekilde yara bandıyla yapıştır yine acıtacaktır ama İnan biraz dayanınca zaten sonra acısı geçiyor 2.3. Gün yaptığında hiç yanmıyor benimki okadar kötüydükü bilmiyordum uçuklar şeklinde çıktı hafif elime geliyordu önemsemedim sivilcedir geçer dedim sonra akıntıyla birlikte mikrop kaptı ve karnabahar şeklinde büyüdü iç tarafa doğru büyüdüğü için çok korktum bu dediğim yöntemi denedim 3 günün sonunda o büyüyen karnıbahar şeklindeki iğrenç şey her sabah uyandığımda beze düşmüştü o şekilde kurtuldum yoksa yakma dondurma işlemi yapılacaktı çok stresli bi durum