Moonlight1 Ecemk66 6+3 üm dün gittik doktor kalp atışı var dedi ama duyamadık haftaya tekrar gideceğim
sumeyraballl Ecemk66 10. Haftadyz aralık sona doğru gözüküyor ama yıl başında da süpriz yapa bilirmiş bebiş
Kelebekmadam Ecemk66 6+4 olduk daha gitmedim kalp 💓 atışı için umarım herşey yolundadır çok halsizim sürekli yatmak geliyor içimden :)
balllkabagimm Ecemk66 7haftalık olduğunda duydum. Şu an 10 haftalık. Muhtemel doğum tarihi 1ocak fakat 1ocaktan önce doğar diye düşünüyorum:)
sumeyraballl Moonlight1 kalp atışı varsa dinletmesi gerekmez mi bnm doktorm kalp atışını bide gümbür gümbür dinleyelm demişti
sumeyraballl Ecemk66 ben 6+3 de duymuştm ama beta değerim çok yüksek çıkmıştı 4 haftalıkken de gitseydim duyardım ama ben beklemeyi tercih ettm 6 da duymasanız da 9 a kdr yolu var 7 8 de de duyan vr bnm abimn eşi 10 da duydu mesela endişe etmeyin
Ecemk66 sumeyraballl ben ilk gebeliğimi kalp atışı duymadığım İçin kaybettim tekrar korkuyorum basıma tekrar gelir diye🥲
Moonlight1 sumeyraballl sesi açtı ama duyulmadı 😔 çok korktum içini ferah tut haftaya duyacağız dedi siz kaçıncı haftada duydunuz
sumeyraballl Moonlight1 6+3 de duydum ama kişiden kişiye değişiyor tabiki abimn eşi 10. Haftasında duydu gördü
Nesslihann-msr Merhabalar🥰kalp atışını cuma günü duyduk.Bugün 7+2yiz. İnşallah herkes sağlıkla kavuşur yavrusuna 🤲🏼
sumeyraballl Kelebekmadam ilk öğrendiğm de 3 4 haftalıktı 11379 çıktı 6. haftaya kdr bekledm ben garanti olsn diye görüne bilir gide bilrsnz değerlerinz yüksek sağlıklı bir şekilde artış göstermş
Ecemk66 2nd_mother evet bana da öyle geldı fakat daha önce dusuk yaptım merakdan biraz gitmek istiyorum korkuyorum stresliyim daha önce ki bebeğimin kalp atışını duymamamıştım