Güzel anneler size bi öneri vermek istedim. Bebeğinizin kıyafetini yıkarken illa deterjan almanıza gerek yok. Ben geçen bebek deterjanlarının içeriğine baktım içerisinde mutlaka az da olsa kimyasal var. Beyaz katı sabunu rendeleyin. Onunla yıkayın. Hem yumuş yumuş oluyor hem de çok güzel yıkıyor. Hem de masrafsız. Ben bebeğimin kıyafetlerini öyle yıkadım. Çok memnun kaldım. Mis gibi beyaz sabun kokuyorlar ve beyaz kıyafetleri bembeyaz yapmış. Hatta bir kutuya baya bi sabun rendeleyip o kutuyu bebeğimin deterjan kutusu yaptım. Denemek isteyenlere önerim olsun.🌺