Şuradaki yorumları okudum da iki kızım oldu onlarda tüylenme olmadı bu seferki hamileliğimde aşırı bi tüylenme oldu daha şimdiden 15+4 teyiz cinsiyetini öğrenmedim Daha da yorumlara baktımda şöyle bi açana erkek mi dedim kendimce 😅çok merak ediyorum cinsiyetini bu arada öğrenicem inş öncelikle rabbime hayırlı kul olsun sonra sağlıklı olsun sonra bize hayırlı evlat olsun tabi ki ama iki kızım var Buda erkek olsun istiyorum hamile duası kabul olurmuş dua edin bana kızlar ☺️