Hasel0503 Sağlık ocağı hamileligimin 3. Ayinda dosya açtırmıştı. 5. Ayda aşı olursun demislerdi. 20+3 oldum. Onlar kendi mi ariyo çağırıyor yoksa benim mi gitmem lazım. Bilgisi olan var mi?
Umayyy Hasel0503 her ay saglik ocagina cagiriyorlar beni mutlaka gel diye bence bir ugrayin ebeyle konusun
Umayyy Hasel0503 valla beni hem konyadakiler ariyor hem istanbuldakiler rahat birakmiyorlar ikisinde de takipliyim 😂
Umayyy Hasel0503 bana 16.haftada gel dedi ebe bu hafta gidicem ama once kadin dogum doktoruma danismak istiyorum. Genelde de ilk uc aydan sonra yapiliyormus ve okul doneminde (lise)yapildigi icin okulda yapilanlara iki doz yapiliyormus sadece
Dilay24 Hasel0503 merhabalar, bazı sağlık ocağındaki hemşireler aramayabiliyor, siz uğrayıp durumunuzu bildirin. Ona göre tetenoz yaparlar. 🌸
gzdenaki Beni arayip gebelik hakkinda genel bilgiler verdi. 19.haftanin bitiminde sabah ac karnina geleceksin, hem kan ve idrar tahlillerini yapicaz, hem bebegin kalp atışını duyucaz hem de tetanoz asisinin ilk dozunu olucaksin dedi.
Happyturuncu Hasel0503 bazıları arıyorlar bazıları aramıyor , 22.haftada ilk doz yapıldı 4 hafta sonra 2. Doz yapıldı. Aşı kartı veriyorlar zaten
Sibelrx Hasel0503 onlarin telefon numarasi vardir int hangi mahallede saglik ocagi varsa orayi ara bilgi al bosuna gitme cok coronali kisi geliyo cunku oraya riske atma kendini
Zezeeeyyldrm Hasel0503 bana 5 haftalıken 20 haftanda gel demişti sonrada kimse aramadı kensim sabah gittim aşı olmaya geldim diye kan tahlili idrar verdikten sonrada aşımı yaptılar öyle
Zezeeeyyldrm Hasel0503 evet doktor aç karna olmalı dedi glikoza baktılar tam kan bakıldı idrara felan bakıldı