Busrakbrt Kizlar benim gibi 18hft hamile olup kisti ile bebisi yaşayan varmı 2.ci gebeliğim portakal kadar kistin var dedi ilk gebeligimde başıma gelmemişti kisti olupta hayrisli ile doğumunu tamamlayan anneler varmı erken doğumdan korkuyorum
Goksugul Busrakbrt 17+4 teyim 8,5 cm kistim var hamilelikten öncede vardı bebek büyüdükçe ağrı yapacak onun dışında bi zararı yok dedi doktorum.Sizinki hamilelikte oluştuysa kendiliğinden yok olur muhtemelen
Cicekdeniz Busrakbrt yeni 7 haftalık hamileyim benimde kontrole gittiğim son 2 seferdir kist var ve orda duruyor ağrı yapar dedi aynen, inşallah büyümez ama pek sorun olmayacağını söyledi doktorum