Melikenurr34 Kızlar 37 haftalık hamileyim idrarda lokosit 173 çıktı böyle bişey yaşayan varsa yazabilir mi neden kaynaklanır
mummy_mom Melikenurr34 27.haftada bende de 37 cikti lokosit.idrar kulturu verdim o temiz ckinca dr antibiyotige gerek yok dedi.
Sita3434 mummy_mom Alıntınız var mıydı benim de 23. Hafta lökosit çıktı ama kültür temiz antibiyotik verdi tek şikayetim sarı yeşil arası bi akıntım var