Memosevoo2016 Genellikle yemekten sonra yada akşmaları sol kaburgamda feci bir ağrı oluyor ovarsam rahatlıyorum gene devam ediyor yatırmıyor bu durumu yaşayanlar varmı
kaderelmci Memosevoo2016 27. Haftadayım bende de var kaburga ağrısı ama benim hep sağ tarafta biraz ovalıyorum yine oluyor ağrı bu kontrol de soracağım doktoruma
Zzsm Bende 25 haftalıgım aynı canım acayip bi agrım oluyor sol tarafımda tam sol gögüs altımda kaburgalarımmış doktorada gittim bebek sıkıştkrıyormul bende düz yatarsam geçiyor
Memosevoo2016 Aynı şekilde oluyor benimde bünyem zayıf diye demişti ana ağrı oldumu yatırmıyor ovalarsam geçer gibi oluyor tekrar gene ağrı veriyor