Zehra1234 39+5 dogum belirtisi yok. 1 haftadir regl agrisi gibi agrim vardi 2 gundur o da yok 🙄 her gun en az 5000 adim yuruyorum aksatmadan surekli hareket halindeyim gelmiyo kizim cildiricam 😓 ne yapmali?
Roses Zehra1234 comelme haraket ı 40 +2 de doğurdum oda olmuyordu da suni sancı ile comelme haraketı sayesinde sezeryan dan normale döndü bebeğim normal doğdu
MucizemE Hurma ye merdiven in çık su tüket sükut hareketleri yap pilateste zıpla ☺️ İnşallah işe yarar
Zehra1234 Zehra1234 MucizemE hurma ananas kivi yiyebildigim kadar yiyorum seker komasina giricem yok gelmiyo niyeti yok belli bakim iyi olunca 😬
Ayselcnt Zehra1234 Aynen canım.. Ha bugün doğdu ha doğmadı..sürekli bu moddayım.. doğum korkusunu bile düşünmüyorum artık biran önce olsun bitsin sağlıkla kucağıma alayım istiyorum..
Deletedmom206 39+1 nts azıcık kasılmam çikti onun dişinda hiç belirti Yok Doktorum önümüzde cuma gel son kontrele bir belirti yine yoksa cumartesi yatişini yapicaz dedi daha fazla bekleyemeyiz dedi eğer hareketlerinde bır azalma olursa cuma yi da bekleme hemen gel dedi duan ediyorumda o zaman sancım başlasın çünkü Sünni sanciyla doğurmak istemiyorum
Oglununannesi Zagrozunannesi ebeler açılma olması için ada çayı öneriyor bir fincan canım🙂 sıcak duş yürüyüş ve dulta çömelip kalkma + hurma yediğiniz kadar yiyin doğum zamanı gelmiş ise🙂salgıladığı hormon açılma yapıyor .. ilişki vs 🙂
Zehra1234 Doktorum bana adacayi icme demisti hamileligimin basinda dusuge sebep oluyomus ama ilk 3 ay icin mi gecerliydi onu tam hatirlamiyorum 🤷🏼♀️
Oglununannesi Zehra1234 canım açılma yaptığı için doğum zamanına kadar bitki çayları önerilmiyor özellikle ada çayı açılma yapıyor doğum zamanıda açılma yapsın diye öneriyolar 🙂 araştır istersen belki işine yarar 🤗