Princessmom 2 gün oldu iğne olalı ama kanama veya lekelenme yok. İlla kanama filanmu oluyır iğne sonrası neşer yasadnz
Elifkskl Princessmom olması gerek benimde ilk iğnede olmadı kanamam beta hcg de düşmedi 2.iğne yapıldı dozu artırılıp o zaman başladı kanama ve beta hcg düşmeye başladı
Princessmom Elifkskl Bana doktor illa olur dye bişe yok zaten iğne eritip yok ediyor hücreyi beta düşüyorsa kanama olmasna gerek yok dedi ama tedirginm ya