Cin takvimini hesaplaması çok önemli….şubattan knce dogduysaniz 2 yaş şubattan sonra dogduysaniz 1 yaş ekliyeceksiniz… adet tarihinden değil bebegin rahme düştüğü tarihten hesaplamak gerekiyor..ayın baslarinda adet olduysanız büyük ihtimalle olduğunuz ayda bebek karniniza düştüğü için adet tarihinden hesaplayabilirsiniz..ayın sonlarında adet olduysanız yumurtlama tarihiniz3 göre hesaplayın çünkü bebek diğer ayda rahme düştüğü için o ayın cinsiyeti doğru olan olacak…..