Merlival Snmgrbz ben Ocak dogunluyum mesela suan 30 yalındayım.. takvime bakarken 32 yaşa bakıyorum :) bu kadarcık
muallimehanimmom5 Snmgrbz farklı iki sitede erkek ve kız deyince 🙈 şimdi netleştirdim sizle çok teşekkür ederim🥰🥰🥰 bakalım ne zaman cinsiyet netleşir sizi bilgilendiririm bu form da çıktı Çin takvimi diye
Det yaşiniza 1 veya 2 yaş ekliceksiniz doğdugunuz aya göre otomatik hesaplamalar doğru değil sanırım bu yüzden bende öğrenmedim daha cinsiyet ama erkek diyor bakalım
Yavuzun1annesi2 Snmgrbz banada bakarmısınız rica etsem doğum tarihim 08.06.1999 Son adet tarihim 15.02 2021
elanurrerarslann-44 Çin takvimi kız diyor bakalım daha 12 haftalık öğrenmedik doğru mu degil mi görücez 😂ilk hamileliğimde kız demişti kızım olmuştu bakalım yine bir kızımız mı olcak acaba 🥰
Yavuzun1annesi2 Snmgrbz yaaa gerçekmi bende kız olsun istiyorum allahın izniyle tabi rabbim bilir bi oğlum var bi oglan bi kız yeter inşallah 🤗🤗🤭🤭🤲🤲
Badeninannesii Snmgrbz Banada bakabilirmisiniz size zahmet😊🙈 Dogum tarihim.11.02.1993 Adet tarihim .12.10.2021
Caglaap Snmgrbz vala süpersin canm bu hafta 14 e griyorum 2 hafta once ikili test icin gtmistim dr kiz dedi👍🏻❤️❤️☺️☺️