Biraz once acilden geldim ic camasirima kan geldi idrarimi yaltim damla damla akdi acile gittim nst ye bagladilar cok sukur bisey cikmadi ultsrason dan bakdi doktor cok sukur bebegim de gayet iyi alttan muayne etti bir damla bile kanama yok aciklik yok dedi sadece yara varmis rahim icin de bu durumu yasayan var mi cok korkuyorum