Meliskam Kizlar 15+5 hamileyim gorenler yüzün gozun şişmiş diyorlar😑 napayim ben…bide duydumki çok su tüketmekten yüz şişer bu doğrumu ?
Mervekarasenol Meliskam doktor da tam tersi susuz kalmaktan, tuz tüketiminden ve hareketsizlikten şişlik olur demişti bana. Bol bol yürüyüş yap. Yediklerine tuz koyma. Günde en az 3 lt su iç. Ben 36 hFtalk hamileyim hepsine dikkat ettiğim için şişkinlik olmadı
Leylaalin Meliskam Bazılarında su ödem yapabiliyor ama onu lavabosuna gitme sıklığı ile anlaya bilirsin 3 lt su içtiğin zaman ne sıklıkla gidiyorsun onu kontrol et bi de fazla uyuyorsan gun icin de oda şişirir tuz ve hamur işine dikkat et 36 haftalık hamileyim ayaklarım ve hafiflerim hariç şişim yok çok şükür dikkat ettim sana söylediğim şeylere
HavvaMerve Meliskam Su ödem yapmaz diye biliyorum su ödemi atar tam tersi ödeme aşırı tuzlu tüketim olduğun da oluyor tuzlu hazır yiyecekler hamur işleri falan da aşırı ödem yapıyor .
inci_34 Meliskam yoooo su aksine şişkinlikleri ödemeleri alır bence az tüketmekten yada yağlı unlu çok yiyorsanız ondan olabilir