Kızlar ya bu konuda benimde kafam karışık. 12.haftada %80 erkek dedi. 17. Haftada %98 kız dedi. 21. Haftada da %98 kız dedi daha da gitmedim doktora şuan 27+4 olduk değişmiş midir çarşamba günü kontrolüm var bu kez devlet hastanesine gidecem. Kıyafet te aldık doktor kesin deyince. Şimdi yengem de diyor erkek gibi sanki diye. Anlamdım kafam karışıyor 🤷♀️