Esen3535 Kızlar ben gece koltukta uyuya kalmışım eşimde ellememiş göbeğimin sağ tarafında komple koltuğun izi kalmış hareketsiz uyumuşum bebeğe bisey olmaz demi korktum uyanınca
Asyadilan1 Esen3535 endişe etmeyin bişey olmaz.. eğer çok aklınıza takılırsa biraz tatlı bir şeyler yeyip sol tarafınıza (bende sağ tatafa yatınca) hareket eder mutlaka.
Aleshiii Esen3535 bebek en korunaklı yerinde merak etme zor duruma düşse seni uyandirirdi zaten annesi🥰
Esen3535 Asyadilan1 teşekkür ederim ağlayacaktım valla iZleri görünce çok mu üstüne yattım acaba diye