Merhaba arkadaşlar benim için çok önemli bir konu bilgisi olanlardan destek istiyorum.
5 gün önce karın kasık ve çatı ağrısıyla hastaneye gittim idrar yolu emfeksiyonum vardı ona bağlıdır diye düşündüm ama öyle değilmiş 27 haftalık hamileyim ilk çocuğum doktor bebeğin başının aşağıda olduğunu ve erken doğum riski olduğunu söyle alttan muayane etti ve normal doğum için uygun olmadığımı söyledi 1 gece hastanede yattım şu an ilaçlarımı kullanmama rağmen tekrar çatı ağrım var özellikle yürüdükçe ve hareket ettikçe hissediyorum sol bacağıma vuruyor ağrısı erken doğum hakkında bilgisi olan lütfen yazsın 🙏