Hatice4446 Kızlar nasıl geçiyor durumlar nedir bende şuan 36+5 olduk ve mide yanması gaz problemi 🤭 bide bulantı olmaya başladı 1 cm açıklıkla evde yatıyorum haftaya bugün sezeryan günümüz ilk doğumum ve çok heyacanlı stresliyim 🤷♀️
Nuray11 Hatice4446 36 haftalığım sancıdan dolayı hastanede yatıyorum açılmam yok keşke olsada doğursam sancı çekmek çok zormuş
Minnakkannesi Hatice4446 37+4 olduk bizde sancılarım var ara ara giren özellikle geceleri bakalım hanımefendi ne zaman gelecek oğlum 38 5 de doğmuştu
Aysn0232 Hatice4446 bizde 37 haftalık olduk benimde çok kasilmam oluyor yarın kontrolum var bakalım ne olacak 😊 acayip derecede mide yanması ve baskı var 🥴
Filizaybars Hatice4446 bende 36+3 üm aşırı adet ağrısı gibi ağrım var karnım hep taş kesiliyor 😖 37+5 de sezeryan olcam bende
Hatice4446 Nuray11 iğne vs yapmadılar mı canım benim bi cm açılma var diyimce doktor hemen iğne verdi sancı durdurucu
Nuray11 Hatice4446 ciğer geliştirici iğne vurdular ağrı kesici serum taktılar bide hap verdiler ama hala sancım geçmedi
Hatice4446 Filizaybars ağrılar bend de oluyor ya kasılmalar karnım taş gibi oluyor alt tarafa baskı sürekli tuvakwt isteği
Sermec27 Hatice4446 36+3 olduk 18 hazirana gün aldık sezeryan cok heyecanlıyım stresliyim rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
3prensesannesiii Hatice4446 36+4 olduk bizde bu çarşamba sezaryan günüm belli olacak sırt agrısı ve makata baskı hissi var benimde 😞
anakonda 36+6 olduk kalp sıkışmasından nefes bile alamıyorum bazen karnım çok büyüdü, sabahları yataktan kalktıktan sonra ayaklarımın acısından yürüyemiyorum… doktorun gözünün içine bakıyorum alalım artık çocuğu desin diye