Kızlar dün sandalyeden düştüm hemen acile gittim ultrason dam baktı doktor nst çekildi herhangi bir sorun çıkmadı. Biraz önce tuvallette ayağa kalktığımda bacağımdan aşağı su şeklinde sarı renkle bir akıntı oldu. Acaba su olabilir mi. Şimdi tekrar doktora gideceğim.()31+2 haftalığım)