Hanımlar sabah uyandığımda 20 lik dişimin apse yaptığını ve o yüzümün hafiften şiştiğini gördüm. Ağzımı zor açıp kapıyorum. Normalde de vardı 20 lik dişim 1 kaç aydır aynı ama bugün böyle oldu 11 haftalık hamileyim ne yapsam iyi gelir sizce başına böyle bi durum gelen varmı . Ağrım yok pek fazla