Annnaa Benim 37 haftam bitti makat baskısı karın ağrısı sürekli yaşıyorum bebeğim ilk zamnalar ters oldugu için bunun olması normal dedi doktor. Şimdide doğum kanalına girdiği için aynı şeyleri yaşıyorum. Hele ki kalça ağrısı tek taraflı artık dayanacak gücüm kalmadı uyku uyuduğum bir gece yok. Bebeiğinizin konumundan dolayı olabilir şiddeti artan bir sancıysa doktorunuza sorun şiddeti aynı ise yerleşmeye çalıştıgından dolayıdır.