birceefe Herkese selam.. 14.haftadayım. Hamileliğin hem başında hem de geçtiğimiz hafta ilaçla tedavi olmama rağmen yeşil akıntım geçmiyor.. Benim gibi olan var mı? İlaç dışı çözümünüz var mı?
Elif5361 birceefe Bende Aynı durumdayım 30 Haftalığım geçmiyor çok su içersem sarı beyaz oluyor 😁🤷🏻♀️Dut kürü deneyeceğim bide tatlı badem yağı sürüyorum iyi geliyormuş enfeksiyona
Eylul0652 birceefe yeşil akıntı ıcın pcr yaptırmanızı öneririm yeşil akıntı belsoğukluhu olabılır masum bir akıntı degıldır aynı zamanda eşinizde kültür yaptırsın doğru antibiyotik tedavisi ile akıntı gider
birceefe Serapveminikleri evet kesinlikle öyle bir süreliğine geçip devam ediyor. İçimi rahatlattınız 🥰
birceefe Eylul0652 pcr her zaman yüksek çıkıyor maalesef evlendiğimden beri idrar yolu enfeksiyonu ve kabızlık ile savaşıyordum onlarla ilişkilendiriyorum ister istemez… teşekkürler öneri için 🥰
Busra3509 birceefe hamilelikte basladı yarın dogum yapıcam hala gecmedi bitmedi İns dogum sonrasi kesilir usandm artk yetrr ya