Emine1310 ihmal etmeyin benimde tansiyonum yükselmesiyle birlikte iki gün hareketleri azalmıştı ve çok geriliyordu acile geldim kan idrar aldılar idrarda protein kacgi görüldü nst bağladılar sancım çıktı ama ben hissetmiyorum ciğer geliştirici iğne yaptılar şimdide hap veriyorlar ağrı sancı durması için korkutmak istemem ama dünden beri hastanedeyim yatıyorum bende hiç yatachimi düşünmemiştim hareketleri yok diye geldim sancı çıktı çok korkuyorum erken doğum olucak diye