Sibelderinn ben 19. Haftamda hissettim o da bir kere 😂 sonra da 20 hatta 21den sonra net hissetmeye başladım korkma o haftalarda pek hissedemiyorsun ben burda hep okuyordum 16dayım bebegim durmuyor 15. Haftada hissettim o harika falan kendi kendime tribe girmiştim ben neden hissetmiyorum diye 😅 her annede farklı oluyor bekle birazcık daha birkaç haftaya pıtırdamaya başlar meleğin 🥰🧿