Naciyeylmz korkacak hiç bir şey yok aslında bi kaç örnek vereyim doğum korkunç bişey olmuş olsaydı annelerimiz o kadar doğum yaparlar mıydı ? Ki o zamanın şartlarını düşünürsek 🤷♀️ benim 3. Hamileliğim senden bir hafta önceyim ve korkacak hiççççç bir şey yok o bebeği rahme tutunduran rabbim ordan çıkışını da o kadar güzel sağlıyor ki bebeğine kavuşacaksın üç kişilik çekirdek bir aile olacaksın ameliyathane giderken biraz karışık duygularda oluyorsun o da heyecandan ama içerse seni rahatlatan bi ekip var sakin olmanı tavsiye ederim sonuçta bu bebiş içerde kalmayacak ve çıkacak Allah’ın izni ile sağlıkla gelsin minik inşallah canım 🙏