DuyguSerkan Su anda 20 haftalık hamıleyim ve şırnakta çalısıyoruz hiç bi imkan olmadıgı için cok bunaldık ve bayramdan sonrada 3-4 günlük denize gitmek girmek istiyorum 25-26. Haftalarda gitmek doğru olur mu acaba ???
BaloglumM DuyguSerkan benim doktorum bol bol yüz dedi ama denizden çıktıktan sonra hemen üstünü değiş dedi doktoruna sor öyle cik canim yola ben 32 haftalıkken 2 saatlik yok yaptim doktoruma sormadan 35 haftalığım simdi 2 hafta sanci cektim
Eymenmoms DuyguSerkan şuan tatildeyim deniz havuz bana bakyor ben denize havuza🙄göze alamyrm enfeksiyon riskini 33 haftalgm
DuyguSerkan BaloglumM aslında şu anda bile beni yol yoruyor.. belkıde biraz psıkolojikte olabılır benım yuzmek iyi gelıyorsa bi danısıp gidiym
Melisct94 Şırnağın neresi bizde şırnakdayız. 🤗 Bende istiyorum ama bi yandanda korkuyorum mikrop kapmaktan 😔
SemraSnmezTuru Canım imkanın varsa uçak yolculuğu yap. Şırnak biraz uzak çünkü. Bizde erken rezarvasyon yapmıştık. 17. Haftama denk geliyor. Allah izin verirse gideceğim. Zaten hamilelere yüzmek çok fazla öneriliyor. Ama çıkınca yaş kalmamak lazımmış enfeksiyon için. Eğer araba yolculuğu yapacaksanda ondan da korkma. 2 saatte bir mola verip yürüyüş yapınca bir şey olmuyor Allah ın izniyle. 12 haftalıkken 10 saatlik yol yaptım bi sorun Olmadı Ama doktoruna danış tabi. Ekstra bi durumun yoksa benim söylediklerim geçerli ☺️🌸
idemParlatan Melisct94 bizim 39+6 oldu şu an zor gibi 😔 ama gitmeyide çok istiyorum 😬eşimde bunu bildiği için eylülde kaçalım diyor Oğlumuzla 👨👩👧
SemraSnmezTuru Eymenmoms canım havuza girme evet ama denizden mikrop kapmazsın. Hem dalga olduğu için sürekli su sürkilasyonu oluyor hem de tuzlu olduğu için denizde sıkıntı olmuyor. Tabi farklı bi durumun yoksa 🌸
Esraodaci DuyguSerkan canım ben 30. Haftamda gittim tatile,doktoruna mutlaka sor ki kafan rahat etsin,Allahın izniyle sağlıkla gidip gelin
Ozteber DuyguSerkan ben 27 haftalıkken gittim herhangi bir probleminiz yoksa gidin yolculuk sırasında iki saatte bir durum biraz türü dedi doktorum ben sıkıntı yaşamadım