Günaydın anneler 😊🌸
Nasıl baslasam bilemedim.
Burada çok güzel zamanlar gecirdim yeri geldi korktugum seyleri araştırdım okudum yeri geldi dertleştik😊 çok güzel bir ortam burası. Normal dogum yapmak icin bir engelim yok aslında, ritm bozuklugu ve panik atak hastası oldugum icin bu yolu sectim. Sabah Allah nasip ederse bu saatlerde doguma gireceğim. Spinal sezeryan olacak. Bundanda korkuyorum ama yapacak bseyim yok Allah yardm eder diye düsünyrm😊 bebegm 38+5 haftalık suan Bir kız annesi olucam Allah nasip ederse,
İnsallah size güzel Olumlu bir hikaye atmak banada nasip olur.. Bende kızımda sağ salim geliriz inşallah.
Burada bi çok konuda sorularıma cevap veren destek olan annelere tesekkür ederim 😊 Allah hepimizi yavrularımıza bagıslasn onlarıda bize 🧚🌸