Nejlavrl Canım çook geçmiş olsun 🙄 Ben emniyet kemeri takmıyorum artık 30.haftadayım uzun yola çıkmamız da lazım hamile aparatlarından alıcam öyle takıcam çünkü tıpkı senin başına gelen gibi ani bir frende karnı kesiyo o belden geçen kısım çok üzüldüm yaşadığın travmaya… Çok şükür ki bebeğin de sen de iyisiniz, artık hiç düşünme o anları bak az kalmış doğumuna bebeğin zamanında sağlıkla koynuna konar inşallah 🙂