Tazeannis Kızlar 30+3 olduk sürekli bir noktada toplanıyor sımsıkı oluyor bebiş etim acıyor artık korkulacak bir durum müdür bilmem ilk gebelik sizin nasıldı 🌼
Aleynanin_annesi34 Tazeannis benimde öyle oluyor sonra kendiliğinden düzeliyor. Bende 30+6 şimdi bile oldu sık sık oluyor ama saniyelik bence normaldir 😊