Ceylanergen Merhabalar , ben hep soğuk su içiyorum genelde herşeyi de soğuk yerim meyveyi falan da her gün de neredeyse dondurma yiyorum bir yerde okudum çok soğuk yersek bebek doğduğunda bronşit olurmuş doğru mu ? Böyle bişey duyan var mı ?
akgunbirsen Ceylanergen benim ilk muayenemde doktorum bana baya bilgi verdi bi öğretmenmiş gibi. Bana cümle arasında soğuk şeyler tüketme dedi ama nedenini sormayı unuttum o ara başka bir şey sordum ama tüketmedim de.
Aleovera Ceylanergen mantik dışı bnce o zmn bağırarak konusursak çocuk doğunca faranjitli dogar gibi bişe olmuş
Aynur-13 Ceylanergen yediğimiz hiç bişey direk bebeğe gitmiyor sonuçta kana karışıp ondan sonra bebeğe aktarılıyor o yüzden de böyle bi sorun yaratıcağını düşünmüyorum bende sizin gibi soğuk tüketiyorum
Elifingoo Ben geçen haftalarda aşırı soğuk şeyler tukettim dondurma soğuk su vs gibi bende isal yaptı birde hergün sut ictigim için tetikledi sanirsam ama doktor sadece sivi kaybı oluşur bol su ic çok soğuk yeme dedi bebek için birşey demedi
New34 Ceylanergen öyle bişi yok ilk oğlumu agustosta doğurdum aşırı sıcak günler yaşadım sadece soguk şeyler yedim dondurmalar buzluktan çıkarılmış meyveler onlar belirli bir sıcaklıkta duruyor orada zaten öyle bişi imkansız doktor onaylı ☺️
zehranurr Ceylanergen yediğimiz içtiğimiz soğuk şeyler boğazımızdan indikten sonra soğuk kalmıyor ki. Vücudun iç sıcaklığı ve dış sıcaklığı var sonuçta. Ve yine yediğimiz içtiğimiz her şey direk bebeğe gitmiyor yani soğuk olarak bebeğe gitmesi mümkün değil.
Nundiyebiri Ceylanergen insan vicud iç ısı ısı 40 derecenin üstünde o soguk su bogazdan aşağı inene kadar kaynar su olur bence
HavvaMerve Ceylanergen Eger öyle birşey olsa şuan 7 yaşında olan kızım bronşitli doğardı🤦🏻♀️ Hiç bir şey olmaz canm
Pelinbyrktrlr Ceylanergen Ay hayır ya inanmayın böyle şeylere çocuğun kafasından aşağı mı döküyoruz ki suyu 😅😅 Önce o su mideye gidiyor orada ısınıyor zaten ve yediğimiz her şey kana karışıp öyle bebeğe iletiliyor yani ağzımdan attığım fındığı hop diye tutup yutmuyor bebek 😬 Soğuk şeyler tüketmenin size zararı olur hasta olursunuz abartırsanız
teachervera Ceylanergen Benim doktorum da oda sıcaklığında iç her şeyi dedi. Soğuk bir şey yiyip içme dedi. Nedenini sormadım