Nutellaaaa 6 haftalik hamileyim .Kızlar.bugun acile gittim bebek var kalp atışı var ama kese dışı minik bi kanama alan-ı var duyduğumdan belli kendime gelemiyorum nolur dua edin.ve böyle bisey yasayan var mi içimi rahatlatmaya çok ihtiyacım var
Gokyz123 Nutellaaaa canım aynı durumdayım kese dışı minik bir kanama alanı var ama önemsiz bir sorun yaratmaz kanaman olursa gel ilaç veririm dedi ilaç bile vermedi. Ben de çok tedirginim bir şey olmayacak inşallah iyi düşünelim.
Mrlorki Nutellaaaa bende yaşadım çok şükür simdi normale döndük…ilaç verdi Dr…hiç korkulcak bı durum yok… ayakları ni uzat öyle otur…dinlen…
Medinetyp Nutellaaaa benimde 6+2 günlük gittiğimde kese dışında küçük kanama alanı gözüktü aynı sizin gibi çok çok kötü oldum sabaha kadar üzüntüden uyuyamadım eşim uyuttu iğne fitil verdi kullandım bakalım çarşamba yeniden gidicem kontrole
Aysrnn Canım moralini hiç bozma bnde yaşadım hiç dert etme iğne ve ilaç verir düzenli kullan Allah’ın izniyle biseycik olmaz ben şu an 34+4üm . Sen güçlü ol ki bebiste güçlü olsun
Nutellaaaa Gokyz123 kendiliğinden gider dedi ama ilaç yazmasi lazımdı herkes aynı şeyi söylüyor acil doktorları onemsemiyor sanırım
Gokyz123 Nutellaaaa benim kendi doktorumdu bide acil doktoru da değildi. Ona rağmen gerek duymadı ama evet herkes ilaç kullanmış. Umarım bir şey olmaz olursa bile müdahalede geç kalmazlar 😢