Berivan- kesinlikle yanlış, benim ilk gebeliğimde sürekli ekşi yedim aşırı mide bulantısı çektim doğuma kadar kustum. 9 ayda 7 kilo alabildim herkes kızın olacak dedi ve gerçekten kızım oldu. Şimdi 20 haftalık hamileyim 7. Haftadamdan beri ilaç kullanıyorum yine aşırı mide bulantım var hatta bi dönem hastaneye bile yatıyordum. Canım sürekli erik, Çağla, limon istiyor. 1 kase çorbaya 1 bütün limon sıkıp yiyorum. Bi oturuşta 1 kilo erik yiyorum bu bebişimide kız diye çok bekledim ama oğlumuz olacakmış. Bende pek tutmadı yani 🤷🏻♀️