Merhaba arkadaşlar🌸🌸
Sizlere aldıklarımı paylaşıyorum ki eksik ya da fazla ise yorumda bulunabilirseniz benim için iyi olur. Eşimin ailesi fazla hevesli var almayın dememe rağmen ben biraz abarttıklarını düşünüyorum gereksizleri kullanmamak için yardımm🙏🙏(0-3 ay olanlar bunlar 3-6 6-9 olarakta var onları eklemedim zıbınları 0-3 te de kullanabilirim gibi geliyor )
1 adet isimli onlu hastane çıkışı
1 adet 9′lu oluşan hastane çıkışı
1 adet 6′lı hastane çıkışı
1adet 5 li hastane çıkışı
1 adet beşli set
6 patikli alt
5 adet patikli tulum
3 kolsuz zıbın
2 adet pijama takımı
2 uzun kol zıbın
4 önlük
15 ağız mendil
6 çorap(şimdilik)