Bett_blog Kızlarrr adanada metro hastanesinde doğum yapacak olan yada yapmış olanlar tahir hakan erdem doktor hakkında bilgi ve düşüncelerinizi alabilir miyim umarım benim gibi bu doktorda takipli hamişler okutsunuz😍🙈
Princessmom Bett_blog bende 2 yıl önce onda doğum yaptım sezeryan. Eli aşırı hafif. Sülalecek onda doğum yapyoruz :) benm acı eşiğim çok düşük olmasına ragmen 3.gün yerde bagdaş kurup oturdum hiçbseym yok gbiydi. Eli aşırı hafif bidaha hamle olsam yine ona gdecegm
Sedefege Eceatesx ben hicran giriş e gidiyorum ama dün akşam muzaffer şengül e geçelim dedim eşime. Yiğenimin doktoru biliyorum diye. Akdeniz kart çıkardınız mı siz peki