SevdaA58 zeytinkiz saçımi da sürdum terimi de bana da dediler hurafeler diye yapmicaktim o an aklıma geldi yüzümde de çok leke olunca deneyim dedim sonra herkes öyle diyince bunda da yapiyim dedim 😀😀
Ayskolik Samira67 su an 37 haftalik iki gafta once fark ettim boynunda halka gibi koyuluk var .. bu arada annem soyledi nugun kendi sütünü surunce de geciyormus ne kadar bilmiyorum ama dogumdan sonra jesin denerim
Samira67 Ayskolik birde lohusalık boyunca banyo yaparken kendi saçınla kese yapıncada geçiyormuş diye duydum
Samira67 Ayskolik ilk kızımda olmadı leke umarım ikinci kızımdada olmaz 16 haftalık hamileyim benimde sivilce sorunum başladı 🥺
Kuzucuklar zeytinkiz dogumu sezeryan olanlar icinde gecerlimi acaba 😁hani sanci falan cekilmiyor ya yine sacımızı yüzümuze sürsek gecer mi lekeler 😁😄🤭