Gizemm4545 ben 38+1 im iki gündür bel ağrısı oluyor. Özellikle yatarken ağırlıktan sanırım kalkıp yürüyünce oturunca daha iyi geçiyor. Başta doğum sancıları mı başlıyor acaba yavaştan dedim ama
ağrı pozisyona göre değişiyor fazla ağırlaştığım için oluyor bence :( inşallah çok çektirmeden gelir yavrularımız 😢