Zehra60muhammed Kızlar hayırlı geceler birşey sormak istiyorum yenidogan bez alicam ama ilk önce tek pakette denemek istiyorum yani 1 paket alıp 80 li yeterlimi sizce az mi yoksa daha az olan adetlilerdenmmi alayım fikri olan varmı
Dilekcnkn Zehra60muhammed Ben 1 numara 70 adet aldım bence şimdilik yeter ne olur bilemeyiz zaten yeteri kadar masraf olacak elimizde kalmasın sonuçta her yerde satılan birşey gidip alınabilir ıslak mendil belki fazla olabilir ama bez için stok yapmaya gerek yok diye düşünüyorum
Happyasya Zehra60muhammed tecrübeli değilim ama bir günde 7-8 tane pisleteceğini düşünüp 1 ay kullanacağını düşünürsek 200 tane gidecek ayda. Pişik yapma ihtimaline karşı da 80 li alıp denemekte fayda var bence
Dilara8228 Zehra60muhammed 3 defa doğum yaptım hep 2 numara ile başladım 1 numara küçük tabi bebegin kilosuda önemli ama 80li yeter fazlası fazla olur bence
mlkkk Zehra60muhammed ben sleepy 1numara 42li aldım hem pişik yapar mı denemek için hemde bebeğin kilosuna göre büyük mü küçük mü olur kestiremediğim için zaten hastanede memnun kalırsam eve geçerken yine alırım