Mucizeeannee geçenlerde böyle bir konu açmıştım ben de 😍 aynısı. Tam dalarken sıcrıyorum ama rüya falan hıcbısı yok. Hamilelikte olur dediler dua okumama rağmen sıçrıyordum😔 4 gündür yok şöyle bişi okudum onu yapıyorum artık. Avucuma 3 kez felak , nas , ihlas ve ayetel kürsi okuyup avucuma üflüyorum ve ellerimle başımdan ayak ucuma kadar sıvazlıyorum ve bunu 3 kez yapıyorum. Sanırım peygamber efendimiz(sav) yapıyormuş çok şükür 4 gündür yok , He bir de eşime de felak ve Nas suresini bana okuyup üstüme üfletiyorum 😍 Allah hepimizi korkulardan emin kılsın inşallah korusun ♥️