Eliff09 Merhabalar anneler . Birsey soracağım. Ben ücretli öğretmenlik yapıyorum. Ve 18 haziranda çıkışım verilecek okullar tatil olacağından. 14 haziranda 32 haftalik olup rapor alacağım ama 5 gün için bana rapor parası odenir mi ?
Selinimuu Eliff09 bildiğim kadarıyla doğum raporundan sonra işten çıkıyordan yinede 4 aylık ucret odenıyor bır yıllık sgk prımın tutuyor ise. 170i arayıp sorun isterseniz
gzybkgl Eliff09 doğum izninden önce alırsanız raporu 5 gün için rapor parası alırsınız. 2 günden sonrası için rapor parası yatıyor
elo20 Eliff09 1 yıl içerisinde geriye dönük 90 günlük priminiz varsa eğer idarenizle konuşun doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta rapor ücretinden yararlanabilirsin sadece 5 günlük diye şartlamayın kendinizi okullar kapansa bile bu sizin hakkınız daha fazla alabilirsiniz üzerine düşün