Emineklccc
Canım ben doğumdan hemen sonra kullanmaya başladım. Altına Bi tülbent sar dikişler in üzerine yani, beline doğru sar tülbenti hem hijyenik olur hemde korse acıtmaz dikişi. Ben çok faydasını gördüm. Sonuçta doğumdan çıkınca ister istemez Bi boş göbek oluyor o göbek sallandıkça dikişler çok acıyor ama korseyi takınca sallanmıyor ve toparlıyor hareket etmen bile daha rahat oluyor tavsiye ederim şimdi yine böyle yapıcam. Doktorlara kalsa çok sonra tak diyor. O zamana da çok geç oluyor. Hayırlı doğumlar Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🌸