Buraya doğum hikayemi yazmak için boş zaman aradım resmen🙈Malum bebek olunca uykusuz geceler başladı fırsat buldukça uyumaya çalışıyorum telefonu çok elime alamıyorum☺️Başlıyorum anlatmaya; geçen hafta perşembe günü doktora randevum vardı o sabah 6′da uyandım nişanım gelmişti ondan sonra tuvalete her gittiğimde adet kanaması gibi devam etti gelmeye artık ped takmıştım.Sonra sancılarım olmaya ve şiddetlenmeye başladı 2-3 saat dayandım sonra dayanamayıp randevuma daha erken gittik nst’ye girdim çok sancılarım çıktı doktor baktı bu sancılarla nasıl durdun sen dedi alttan muayene etti 1 cm anca açılman var bebekte aşağı inmemiş daha dedi bu sancılara göre senin 7-8 cm açılman olması gerekirdi dedi sancıların bebeğin kalp atışını tetikliyor bugün yatışını doğumunu yapalım sezeryanla dedi tabi aldı beni bi korku bi telaş🙈Ben çok sakin yapılı bir insanım doktor o kadar sakin geldin ki yine seni eve yollarım diye düşündüm dedi🙈Sancılarım çok var ama bir o kadar da çok sakinim doktor karşısında☺️Kontrol diye gittim doğuma girecektim.Açılmam olsun diye öncesinde birkaç gün çok merdiven indim çıktım çok suqat yaptım yürüyüş yaptım sonrasında nişanım geldi sancılarım arttı normal doğum çok istiyordum onun için elimden geleni yaptım ama nasip olmadı birde bebek iri bebek olduğu için haftasına göre normal doğum bir yandan da korkutuyordu aslında zorlanırsa çıkarken bi problem olurda pişman olursam diye.Herneyse doktorun yanından çıkınca yatış işlemlerine başladık odama geçtim giyindim yaklaşık 2-3 saat sonra doğuma götürmeye geldiler beni ama nasıl korkuyorum çok da heyecanlıyım oğluma kavuşacağım için daha önce hiç bıçak altına yatmadım ilk gebeliğim neyle karşılaşacağımı bilmiyorum derken girdim ameliyathaneye ben beni uyuşturmalarını beklerken bir baktım bebek ağlıyor🙈İğneyi ne ara yaptılar anlamadım hiç hissetmedim acı hiç hissetmedim sadece çekiştirmelerini hissettim birde bi ara karnımı bastırdılar onu hissettim.Başta bir ilaç verdiler serumla başın dönecek dediler hafif başım döndü kafamı hiç oynatmadım sarsmadım kendimi.Bebek doğunca kilosunu ölçtüler 4 kilo 290 gram geldi🤭Doktorum iyiki normale zorlamamışız dedi oysaki ultrosonda en son 3.650 gram geliyordu ultroson yanılttı yani.İyiki normal olmamış dedik varmış bunda da bi hayır.Yani asla kendinizi şartlandırmayın doğum konusunda hangi şekilde sağlıklıca hayırlısıyla doğacaksa öyle olsun diye dua ettim ben.Sonra beni odama aldılar dedim ne kadar kolaymış sezeryan hiçbirşey anlamadım tabi belden aşağısı uyuşuk bir şey hissetmiyorum kendimi çok mutlu hissediyorum taaa ki uyuşukluk geçip yürüyene kadar🤭Resmen ağlayarak yürüdüm ilk,nasıl canım yanıyor anlatamam heleki yataktan kalkmak ölümdü sanki her yatışımda o yüzden yatmak istemiyordum ama ne kadar canım yansada sürekli yürüdüm o ilk gece sonrasında da tabiki sürekli yatmadım yürüyüş yaptım devamlı çabuk iyileşeyim diye.Sezeryanda 2 gün yatırıyorlardı normalde ama ben bir akşam kaldım doktor gazını çıkarttıysan iyiysen çıkabilirsin dedi bir akşam bile çok uzun gelmişti bana eve gelince bir oh çektim.Şu an 9 günlük olduk hala kendi işimi kendim tam göremiyorum dikişlerim çok acıyor annem kalıyor yanımda sağolsun özellikle yatınca kalkamıyorum canım yana yana kendimi zorlaya zorlaya kalkıyorum ama geçecek inşallah zamanla.Sezeryan doğumdan sonra ikinciyi %90 düşünmemeye başladım🙈Kesinlikle sonradan insana ihtiyaç duyuyorsunuz bende kendi işimi kendim görmek isteyen biriydim ama mecbur kalınca olmadı şu an tek isteğim bebeğimle iyi olalım kendimde iyileşeyim bi an önce ona tek başıma yetebileyim kimseye ihtiyaç duymadan.Bu arada doğumdan 4 gün sonra topuk kanı almaya gittiğimizde kilosu 4 kilo geldi 290 gram şişliği gitmiş.çok uzun oldu farkındayım ama tüm detaylarıyla anlatmak istedim ben uzun doğum hikayelerini okumayı çok severim benim gibi sevenler vardır illaki uzun doğum hikayelerini🤗Çok şükür sağlıklıca hayırlısıyla bebeğimi kucağıma aldım 💕Varsa sormak istedikleriniz cevaplayabilirim🤗