Glzr90 Arkadaşlar merhaba gümüş kapak işe yarıyor mu almak gerekir mi sizce ? Yada krem daha mı mantıklı ,deneyimi olan hamile arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var gereksiz para harcamayalım
mlkkk Glzr90 ben hem lansinoh balm aldı. Hemde gümüş kapak gümüş kapağı bir haftadır ara ara kullanıyorum göğüs ucum sızlamaya başladığı için gerçekten çok güzel yumuşatıyor şuan için çok memnunum ama emzirmeye başladıktan sonra nasıl olur bilemem
Denizyildizii Glzr90 ben kullanmadım cnm doğuma 2 ay kala ara ara lansinoh kullandım hiç göğüs ucu şikayetim olmadı. Yine hamileyim ve yine sadece lansinoh kullanıcam
Pnryr Glzr90 kesinlikle gümüş kapak derim benim göğüs ucum hiç yara olmadı acı çekmedim elhamdülillah doğum dan bi süre önce kullanmaya başlarsan ve doğum sonrası da düzenli devam edersen sende sıkıntı yaşamazsın nacizhane tavsiyem
Yasemin5669 Kapak doğumdan sonra zor oluyor kuru olması gerek göğüs ucunu sürekli ter ve süt birikimi yapıyo haliyle iyileşmeye zaman kalmadan tekrar yara oluyor bence mantıksız en güzeli lansinoh krem
Pnryr Fadmkm ben krem hiç kullanmadım doğum öncesi kullanılıyor mu bilmiyorum gümüş kapak kullanılıyor eğer doğum tarihi belli ise 1 hafta öncesi alıştırma yapmakta yarar var