Deniz00 Evet arkadaşlar benim gibi yavaş yavaş sona yaklaşanlar burada mı?🥰 ve bu süreci benim gibi bol enfeksiyonlu geçirenler? Fikrinizi bekliyorumm
kubratopal35 Deniz00 son 98 ama sezeryan olacağı için doktor 15 gün öncesini hesapla dedi 🌸 83 kaldı nasipse 😌🤲
[silindi] Deniz00 Benimde son 101 gün geçtikce heyecanlanıyorum 😍😍 enfeksiyon yaşamadım çok şükür ama çok zor sanırım
N_A_Z_L_I_M Deniz00 Siz son 99 🥰 Ben son 9 🙈başlığını görünce son 99 olunca ne kadar sevindiğim aklıma geldi günleri çok çabuk geçiyor ☺️
kubratopal35 Deniz00 enfeksiyon hiç bitmedi ki bende bekarligimdan beri 🤦 ikinci doğumum olacak nasipse hâlâ devam ediyo 🤷 su içmiyorum hiç susuzluktan diyo doktor.Tuvalete çok az cikiyorum çünkü
Deniz00 kubratopal35 dün hastanelik olduktan sonra bugün tam 4 litre su içtim ahh birde sorun şuan ne haldeyim😊
kubratopal35 Deniz00 benim ilki sezeryanla oldu canım o yüzden bu da öyle olacak nasipse 🌸 ama normal şansın varsa normal yap derim 🎀
Deniz00 kubratopal35 sinüs taşikardim var ve bu zorlayabilir diye düşünüyorum tabi oğlum nasıl gelmek isterse artık diyeyim 😊
Zuleyhaaydn Benim de son 98 🥰 mantardan kurtulamıyorum bende 🥴fitil de kullandım krem de sürüyorum kaşıntı oldukça . Ama akıntım bitmiyor. Mantarım kesilmiyor bi türlü 🥴🥴