Kızlar 2 aylık bebeğim 1 haftadır büyük tuvaletini yapamıyordu gece acile götürdük lavman yaptılar iki kere yarım saat arayla o gece yapamadı sabah yaptı çok az şimdi 4 gündür yine yapamıyor sürekli lavman yaptırmak da iyi değil diyorlar bir daha götürmedik doktora bebeğin de böyle sorun yaşayan var mı ne yaptınız 😢
canım sıkılıyor çok