Ilayda11 Eşim normalde de cok umursamazdı suan hamıleyım daha cok umursamaz ben adım atmadan asla benımle konusmaz bile nasıl bende umursamaz olabılırım cıldırcam artık
Mom673 Ilayda11 sanırım ya bizim beklentimiz çok büyük hamileyiz diye ilgi manyagı yapacaklarını düşünüyoruz ama değil canım hepsi aynı sanırım zaten bizim bu aralar tartışmalarımız o kadar arttı ki benim hiçbir beklentim kalmadı diyebilirim
1prensannesi-34 Ilayda11 sizde konuşmayın size nasıl geliyorsa öyle gidin bırakın anlasın sizinde onu umursamadığınızı rahat davranın evin içinde yokmuş gibi tv izleyin telefonla uğraşın kitap okuyun ilgilenmeyin sonra eşiniz gelir yanınıza tıpış tıpış 😊
Mom673 Ilayda11 bunu bende çok istiyorum yaptıklarını bende mi yapsam diyorum aynısını işin içinden çıkamıyorum İnan canım
Mom673 Ilayda11 keşke buradaki yazılanlar kişi arasında gözükme imkanı olsa biraz bende size bişeyler yazar en azından rahatlardım
Mom673 Ilayda11 ben isim değişikliği yapmaya çalışıyorum burada ismimle bir çok akrabam var o yüzden isim değiştirip konuşmak isterim sizinle
Mucizeeannee Ay yok biz sinir sistemimizi kökten aldırsak mümkün değil onlar kadar umursamaz olamayız hiç uğraşmayın yaratılışımızda yok sorumsuzlar çünkü
Ilayda11 Mucizeeannee aynen öyle bende aynı seylerı dusunuyorum ama en azından hamılelıgımızde onlara merhamet bıze de umursamazlık olsaydı ne guzel olurdu😂
Mom673 Ilayda11 mailto:biz@mutluanneleriz.com a şu an ki isminizi ve değiştirmek istediğiniz ismi yazıp mail atıyorsunuz
Mom673 1prensannesi-34 ben buna kesinlikle inanıyorum biliyor musunuz benim de bir çok arkadaşım bunu yapmış inanın işe yaradığını çok duydum